3 – آموزش مقدماتی برنامه نویسی زامارین – قسمت آخر

سلام به همه دوستانم حالتون خوبه؟ تا اینجا از آموزش های برنامه نویسی زامارین راضی بودین؟امیدوارم که اینطور بوده باشه
دیگه داریم کم کم به پایان این دورمون یعنی آموزش مقدماتی برنامه نویسی زامارین میرسیم. پس بیاین با هم چیزای که تا الان کار کردیم بررسی کنیم:
ما تو قسمت اول اومدیم ویژال استودیو و تمام پیش نیاز های زامارین نصب کردیم بعدش رفتیم نحوه ایجاد یک پروژه اندرویدی و کار با محیط ویژال خدمتون توضیح دادم ، تو پارت بعدی رفتیم سراغ ویجت ها (این قسمت ، این قسمت و این قسمت )و شش تا ویجت مهم با هم کار کردیم و یک مثال از هر کدوم زدیم.
حالا تو این قسمت ما میخوایم بیایم یک پروژه ساده ماشین حساب مثل همون ماشین حسابی که تو دوره مقدماتی اندروید کار کردیم اینجا هم پیاده کنیم ؛ من تو این قسمت شما رو با یک روش جدید نوشتن رخداد کلیک هم آشنا میکنم که برای زمانی استفاده میشه که تعداد buttonهای صفحه زیاد باشه.
تو قسمت بعدی این پارت من شما رو با نحوه خروجی apk گرفتن از زامارین اشنا میکنم که یک بحث بسیار مهمه و یکم متفاوته با اندروید استدیو ؛ من علاوه بر خروجی گرفتن نحوه قرار دادن ایکون برنامه رو هم میگم.
دوستان یک مبحثی که در خروجی گرفتن از زامارین مهمه و روی حجم خروجی برنامه شما بسیار تاثیر داره آشنایی شما با معماری های مختلفه من یک مقاله تهیه کردم و بهتون حتما پیشنهاد میکنم وقت بزارید و این مقاله رو بخونید من در انتهای این مقاله به شما گفتم چه معماری هایی ضروریه برای خروجی گرفتن از زامارین که حجم خروجی تون زیاد نشه.
در اخرم از شما دوستان عذر خواهی میکنم اگه جایی بد توضیح دادم ، سریع گفتم یا چیزی جا انداختم
هر گونه نظری ، انتقادی یا پیشنهادی در مورد اموزش ها داشتین خوشحال میشم از طریق ایمیلم [email protected] با من در میون بزارین
امیدوارم همیشه موفق باشین براتون بهترین ها رو آرزو میکنم
در آینده با آموزش های دیگر در خدمتون هستم

دانلود رایگان

نظرات

برای ثبت نظر باید ابتدا وارد اکانت خود شوید